Já tomu rozumím. Pokud už někde vidíte reklamu na vánoční nákupy, tak je to v pořádku. To je pro Vaše dobro. Je potřeba mít dostatek času si všechno v klidu rozmyslet. Léto skončilo, blíží se podzim a obchodníci se nadechují na předvánoční blázinec.
Ale ještě před tím, než přistanou největší cenové bomby, je potřeba zákazníky trochu nažhavit. Dostat je do tempa. Nehodit je hned do hluboké vody s povelem plav nebo se utop! Je potřeba je popostrkat pěkně od dětského brouzdálka, nechat je osmělit. Proto existují různé Blackfriday. Je ovšem záhadou, proč trvají celý týden. Třeba i v úterý nebo ve středu. Slevové akce pro nezadané! Zdražili jsme, abychom mohli zlevnit! Ale to sem asi nepatří…
Nebo existují podzimní nákupy s dopravou zdarma. Nebo nákupy bez DPH, to jsem mimochodem moc nepochopil….Slevy zprava, slevy zleva. Lidi jsou pak logicky nastaveni na slevy. A chtějí je všude. „Ten balíček chcete poslat doporučeně? Tak to máme 75 korun. Jestli mně to nedáte za 60 korun, tak jdu na hlavní poštu! Počkejte, nějak se přece domluvíme. Co takhle los zdarma…?“
A teď nastává ten okamžik, že si jdete sjednat povinné ručení na auto. Hlava nastavená na slevu, nebo alespoň na něco v akci. Je přeci čtvrtek. Něco by nebylo? Bylo. Slevy máme i v pojištění, jdeme s dobou. Doprava zdarma u auta by se hodila.
Pojišťovny ale ty slevy ještě neumí moc prodávat. Třeba sleva za věrnost vybízí spíše ke spánku. Ale co takhle jezdím málo, platím málo? To zní třeba chytlavě. Nebo extra bonus, to už je celkem vysoká hra.
Uvidíme, co nám přinese nejenom podzim, ale hlavně pak zima. To začne přituhovat.
Škodným událostem zmar!
Za Kts finance, Ondřej Kučera a kolektiv