Pojištění lodí

24.4.2017 – 30.4.2017

Pěkné úterní ráno.  Je libo domácí paštiku nebo šunčičku? Proč ne, je to jen na Vás. Jak se správně stravovat? Aby to chutnalo nebo aby to pomáhalo? Nebo je to jedno? Trocha statistik a život na plno!…..Příjemné čtení.

 

  • Pokud jste skuteční gurmáni, oceníte následující tipy od České pojišťovny. Domácí paštika. Chléb jako od mistra pekaře. Nejlepší šunka ve Vašem životě. Takže rychle na to, ať už to můžeme ochutnat…
  • Říká se, o dronech jen dobře. Případně i o dalších. Tentokrát nás ale drony asi nepotěší…Dle odborníků z kriminalistického úřadu Německa hrozí zneužití dronů k teroristickým útokům. Nejvíce ohroženi pak mohou být fotbalový fanoušci, nebo návštěvníci koncertů. Tak snad případně pomohou cvičené orlí jednotkyPojištění civilizačních chorob
  • A po nějaké době tady máme opět průzkum. Nikoliv předvolební. Pojišťovna České spořitelny provedla průzkum na zjištění následků životních situací, jako jsou vážné nemoci a úrazy, péče o nemohoucího člena rodiny či smrt partnera. Tak za prvé to prověří vztahy ve Vaší rodině. To ponechme bez komentáře. Dále se zjistilo, že se sníží měsíční příjem o cca 8 000 Kč. Rozpočet nejvíce zatěžovaly náklady na bydlení a lékařskou péči. Dále se zjistilo, že nejčastěji byli lidé v pracovní neschopnosti 11 měsíců. Celková léčba a rekonvalescence byla však delší, většinou probíhala 17 měsíců. Péče o nemohoucího trvala nejčastěji rok, nejvíce lidí má zkušenost s péčí o onkologické pacienty. A jak to poškození většinou řešili? Omezením útraty, přivýdělkem, ale i půjčkami nebo prodejem majetku. Lepší řešení? Sjednání životního pojištění….
  • Za chvíli nebudete čekat v koloně jen na D1, ale možná i při vyhlídkové plavbě na Vltavě. Skokově se začíná navyšovat počet registrovaných malých a rekreačních plavidel, včetně skútrů. Zvýšený zájem  o vodní turistiku přivítali i majitelé restaurací a penzionů. Větší tržby zaznamenávají i přilehlé památky. Takže všichni jsou spokojeni….
  • Chcete zhubnout? Pak nejezte. Celkem jednoduchý a srozumitelný návod, dalo by se říci. Statistiky hovoří jasně. Po celém světě dochází k nárůstu obézních lidí, kterých bylo při posledním celosvětovém průzkumu téměř 600 milionů. A dalších 2 miliardy lidí mělo nadváhu. To už je celkem dost. Obezita přitom souvisí s řadou dalších chronických nemocí. Poruch srdce a krevního oběhu, cukrovky 2. typu, některých druhů rakoviny . A také s vyšším rizikem infarktu. Jsou řešením různé formy diet, redukcí? Bio strava, bezlepková dieta,vegetariánství, veganství…? Nebo je lepší svůj jídelníček postavit na stravě našich předků? Těžko říci. Více si přečtěte na webu patálie.cz , který provozuje pojišťovna AXA.
  • A nyní necháme mluvit čísla. Bez komentáře. Víte, že… 85 % rodin, ve kterých jeden z rodičů onemocní rakovinou, se neobejde bez finanční pomoci rodiny, přátel či dokonce zadlužení?
  • Státní pojišťovna EGAP loni vykázala ztrátu. Opět. Tentokrát pouze 1,25 miliardy Kč (oproti předloňské ztrátě 5,45 miliard Kč). Hlavní příčinnou byla výplata pojistných plnění a tvorba rezerv i kvůli problémovému projektu elektrárny Yunus Emre v Turecku. EGAP loni pojistil exportní úvěry, bankovní záruky a investice v zahraničí v objemu 31,9 miliardy korun. Pojištěný export mířil do rekordních 39 zemí. Poprvé pojišťovna podpořila české vývozce v Ghaně, Ekvádoru a v Bolívii.Domino Invest - Uniqa
  • Pokud někdo prodělal, někdo musí vydělat. Alespoň tak velí zákon o zachování peněz (energie). Na té lepší straně je tentokrát pojišťovna AXA. Ta za rok 2016 vykázala v ČR a SR zisk ve výši 500 000 milionů Kč. Může za to především meziroční nárůst 9% v oblasti rizikového pojištění (rozuměj životní pojištění bez investiční složky). Celkové výnosy se pak zastavily na sumě 16,8 miliardy Kč. Pojišťovně AXA se příliš nedařilo v segmentu spořících a investičních produktů Za to si libuje, že se jí díky rostoucí míře digitalizace podařilo snížit náklady o 3%. Tak tomu říkám čísla.
  • Znáte domino efekt? A co Domino Invest? Druhý jmenovaný je životní produkt z dílny pojišťovny UNIQA.  Tento produkt prý akcentuje rizikové složky a lépe reaguje na současné potřeby klientů. A reaguje asi dobře. Výzkumná agentura Market Vision totiž provedla studii, ve které testovala prodej životního pojištění u celkem 13 velkých finančních institucí. Na druhém místě se umístila v hodnocení kvality Raiffeisenbank. A právě tato banka už sedmým rokem nabízí svým klientům produkty životního pojištění od pojišťovny UNIQA. Za celou dobu spolupráce bylo sjednáno více než 25 000 smluv…
  • Život se má žít, život se má prožít a téééď všichni! Toto není text nové hop hop (nebo hip hop nebo tak něco) písničky. Jde o novou kampaň NN Pojišťovny nazvanou Život se má žít! Startuje ji symbolicky 1. května a chce se především odlišit. A to od tradiční pojišťovácké zbraně – strašení. Pokud sledujete TV NOVA nebo PRIMA (nebo obě), čekejte v květnu reklamy, které budou hrát na emoce. Zasáhne Vás slogan: Na Vás záleží! A to není vše. Celou kampaň pak doplní online kampaň zaměřená na asistenční služby.

A pro dnešek končíme. Aktuální informace můžete sledovat také na našem FB a TWITTERU. Přejeme příjemný týden, bez pojistných událostí!

Za KTS Finance.cz, Ondřej Kučera

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Máte zájem o odběr novinek?